ارشد برق

تدریس و مشاوره کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی برق | مهندس علی خلیلی

تدریس و مشاوره کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی برق | مهندس علی خلیلی

ارشد برق

تدریس و مشاوره کنکور کارشناسی ارشد و دکتری
مهندسی برق

کلاس های حضوری و آنلاین

آخرین نظرات
چنانچه در زمینه مشاوره کنکور کارشناسی ارشد برق سوالی دارید می توانید در اینجا مطرح نمایید. سوال شما و پاسخ آن برای استفاده دیگر دانشجویان در اینجا نمایش داده خواهد شد. اگر مایل هستید سوال تان را به صورت خصوصی بپرسید به صفحه تماس با من بروید.
راه های ارتباطی دیگر :
پست الکترونیکی:
Ali.Khalili.edu@Gmail.com
شناسه تلگرام:
Telegram.me/AliKhallili

نظرات  (۱۱)

با سلام به استاد. می خواستم ببینم شما در مشهد و یا شهرستانهای اطراف مشهد کلاس برگزار نمی کنید؟
پاسخ:
سلام وقت بخیر . اگر جمعی از دوستان تمایل داشته باشند و تعداد به حد نصاب برسه امکان برگزاری کارگاه های اموزشی و نکته و تست وجود داره. در صورت لزوم می تونید از طریق پیامک یا تلگرام با من در تماس باشید.
موفق باشید
سلام شب شما بخیر استاد کلاس مدار و سیگنال از کی شروع میشن ؟ امکانش هست زودتر از اون تاریخ نیمه اذر باشه؟ 
پاسخ:
سلام . هر کدوم از کد ها که تکمیل بشه رو زودتر استارت می زنیم. نگران نباشد 
سلام من می خواستم در مورد برنامه ریزی بهم مشاوره بدین به ایمیل براتون فرستادم منتظر پاسخ تون هستم. تشکر 
پاسخ:
با سلام در اسرع وقت پاسخ ایمیل تون رو ارسال می کنم. اگه هم فراموش کردم لطفا تلگرام پیام بدین و یادآوری کنید.
موفق باشید
ممنون از سایت و ویدئوهایتون...خیلی خوبن. یه سوالی دارم من با ریاضی توی سگنال مشکل دارم یعنی خود سیگنال و مطالبش رو می فهمم اما با محاسبات و اینا مشکل دارم میشه راهنمایی کنید چیکار کنم؟!

پاسخ:
سلام . برای درس سیگنال آشنایی با روابط مثلثاتی،مشتق، انتگرال گیری و بحث سری ها لازم هست. البته عمدتا به مورد خیلی سختی برنخواهید خورد و در حین تمرین و حل تست های بیشتر با ریاضات سیگنال هم آشنا خواهید شد. اما اگر این مباحث رو یک بار از روی یک کتاب ریاضی عمومی مطالعه کنید مشکل تون در این زمینه میشه. موفق باشید
من امروز آگهی کلاس های شما رو دیدم. من یک سال میشه فارغ التحصیل شدم و هیچچچی از درسا یادم نمیاد!! برای شرکت توی کلاس آمادگی لازمه؟ سطح شروع کلاس چطور هست؟
پاسخ:
سلام مطالب کلاس کاملا از سطح مقدماتی آغاز خواهند شد. و حتی دانشجویی که در دانشگاه هنوز درس رو پاس هم نکرده باشه می تونه از کلاس استفاده کنه . از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهد بود. 
سلام استاد امیدوارم حالتون خوب باشه. من الان می خوام برای کنکور امسال شروع کنم اما خیلی ناامید هستم به نظر شما دیر نشده؟ می تونم موفق بشم؟ :(
پاسخ:
سلام . پاسخ این سوال کاملا به وضعیت معلومات و آمادگی تون وابسته است . بودند دانشجویانی که دیرتر شروع کردن اما با استفاده ار منابع صحیح و استفاده بهینه از زمان تونستن نتیجه بهتری از دیگران بگیرن. شما خوندن رو شروع کنید مطمئنا موفق خواهید شد . اگر هم نتیجه دلخواه تون رو نگیرید مطالعه امسال پیش زمینه بسیار مفید  موثری برای سال آینده میشه. در هر صورت تلاش کردن بهتر از ناامید بودنه. موفق باشید.
  • دانشجویان قدرت
  • سلام و با عرض خسته نباشید خدمت شما
    ما دانشجوی برق گرایش قدرت هستیم  برای ارشد و دروسی که در کنکور ارشد مرتبط هست منابع معرفی بکنید لطفا؟البته برای سه سطح از دانشجویان خوب - متوسط وضعیف هرکدام جداگانه منابع معرفی کنین؟
    از طرف جمعی از دانشجویان قدرت
    باتشکر از شما
    پاسخ:
    سلام 
    تکثر و تعدد منابع کنکوری انقدر نیست که برای سه دسته بشه لیست جداگانه ای داد. در واقع تفاوت این سه دسته در زمانی که برای درک مفاهیم و تست زنی صرف می کنن و همینطور امادگی نهایی بروز می کنه . این لیست می تونه براتون مفید باشه:

    مدار : پوران پژوهش ، مدرسان، راهیان ارشد
    الکترونیک : راهیان ارشد
    سیگنال و سیستم : راهیان ارشد ، نصیر
    ریاضی مهندسی : نصیر ، راهیان ارشد
    معادلات : نصیر
    زبان عمومی : زبان ارشد زیر ذره بین
    کنترل : پوران پژوهش 
    ماشین : مدرسان ، پوران پژوهش 
    بررسی :مدرسان ، پوران پژوهش 
    مغناطیس : پارسه ، نصیر

    به همه دوستان سلام برسونید، امیدوارم همگی موفق باشید.
    سلام من کنترل رو از روی هر منبعی می خونم باز هم برای حل کردن تست ها یا حتی فهمیدن روش حل تست ها مشکل دارم چیکار باید بکنم؟ ترجیح میدم کنترل رو بیخیال نشم

    پاسخ:
    کتاب پوران رو مطالعه کنید. با اوضاعی که این درس داره توقع تون رو ازش کم کنید چند بار تست های سال های اخیر رو حل و کاملا تحلیل کنید تا با سبک طراحی سوال این درس آشنا بشید.
    سلام من تازه سربازی رو تمام کردم و دو سه سالی از ددانشگاه و درس دور بودم اصلا کتاب ها رو که باز می کنم انگار هیچی یادم نیست اما خیلی دوست دارم برای ارشد بخونم ولی واقعا نمی دونم با این وضع شدنی هست یا نه؟ لطفا راهنمایی کنید بهتره ادامه تحصیل بدم یا بیخیال بشم و برم دنبال کار؟
    پاسخ:
    تصمیم در مورد ادامه تحصیل دادن و یا ندادن یه تصمیم کاملا شخصیه که به علایق و اولویت های شما وابسته است. در نظر داشته باشید که گرفتن مدرک کارشناسی ارشد می تونه موقعیت هایی رو هم در زمینه شغلی و هم آکادمیک برای شما فراهم کنه، ضمن اینکه هیچ کاری نشدنی نیست. موفق باشید
    سلام وقت شما بخیر. من خیلی نگرانم دوسال! سربازی بودم و هیچچچی از درسا یادم نیست تازه می خوام شروع کنم به نظرشما می رسم برای کنکور امسال؟!
    پاسخ:
    سلام هنوز خیلی زمان مونده تا شهریور. نگرانی که چیزی رو درست نمی کنه حتی اگر امسال هم نتیجه ای رو که انتظار دارید نگیرید هر چقدر خونده باشید پایه ای میشه برای سال آینده تون . پس به جای نگرانی تمرکزتون رو بذارید روی درسا و تا جایی که می تونید بخونید
    سلام . ویدئوهایی که گذاشتید فوق العاده است. یه سوال داشتم آیا ویدئویی برای درس کنترل نمیذارید؟ من واقعا با این درس مشکل دارم . به نظر شما اگر حذف کنم این درسو باز هم می تونم رتبه خوبی بیارم؟
    پاسخ:
    سلام ممنون از لطف شما. در حال حاضر تا آزمون زمان زیادی باقی مونده و خیلی زوده که تصمیم به حذف درسی بگیرید. از طرفی هم هر ساله دانشجویانی هستن که علیرغم حذف یک درس رتبه های خوبی کسب می کنن. اما این به شرطی حاصل میشه که در سایر درس ها خودتون رو به سطح امادگی بالایی برسونید. موفق باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">